Autors Tēma: Par Šadurska idejām un IZM kā tādu  (Lasīts 4495 reizes)

0 lietotājiem un 1 viesis lasa šo tēmu.

Atslēdzies Zigfrids

Re: Par Šadurska idejām un IZM kā tādu
« Atbilde #15 : 2018. gada 01. septembris, 13:52:49 »
Precīzi neatceros, bet manuprāt integrāļiem IR pielietojums. Tikai tad augstskolā augstākā matemātika jāmācās. Ja pareizi atceros, arī elektrotehnikā bija metode, kur shēmu lielumu aprēķinos tos integrāļus pielietoja.
Es ceru, jūs zināt, kur mani meklēt?

Atslēdzies nakata kngs

Re: Par Šadurska idejām un IZM kā tādu
« Atbilde #16 : 2018. gada 01. septembris, 14:13:09 »
Mani novērojumi ir tādi, ka visi bērni atšķiras....kàds 1.klasi var sākt 6 gados, bet ir tādi, kuri 8-9 gados...nav pareizi noteikt izglītības apguvē vecumu kà noteicošo parametru....ir bērni, kuri 8 gadu vecumā veiksmīgi apgūs 1.klases kursu un būs labākie klasē...ok, vidusskolu beigs 20 gados, bet būs veiksmīgi izglītībā...bet sākt tādu bērnu spìdzināt no 6 gadiem un rezultātā čiks...cilvēku attīstības ātrums tiešām ir dažàds, un bērni būtu jāmāca atkarībā no šā ātruma un nevis pases datiem...ja tas nebūtu pazemojoši , tad atstāt uz otru gadu vai pat trešo gadu būtu normàls risinājums..

Atslēdzies ...(cita)

Re: Par Šadurska idejām un IZM kā tādu
« Atbilde #17 : 2018. gada 01. septembris, 14:23:43 »
Bet pēc tā projekta par eksāmenu līmeņiem vidusskola jau iznāk, ka faktiski durvis uz vidējo izglītību tiek slēgtas tiem jauniešiem, kas "zināšanu līmenī" ir zem tiem 60%... kādi ir lielākā daļa (bija, ir, un būs).

Atslēdzies Zigfrids

Re: Par Šadurska idejām un IZM kā tādu
« Atbilde #18 : 2018. gada 01. septembris, 14:37:57 »
Bet pēc tā projekta par eksāmenu līmeņiem vidusskola jau iznāk, ka faktiski durvis uz vidējo izglītību tiek slēgtas tiem jauniešiem, kas "zināšanu līmenī" ir zem tiem 60%... kādi ir lielākā daļa (bija, ir, un būs).
Kad Tu tā saki, tad prātā ienāca ... bet vispār doma pat nav slikta. Kam visiem augstākās izglītības, kad trūkst celtnieku, santehniķu un līdzīgo? Būs aptuveni kā Alžīrijā (tāda pati trešās pasaules valsts vien esam). 5 klases izglītības bez ierunām apmaksā valsts, pēc tam gribētājiem mācīties tālāk konkurss. Izkriti - ej strādāt vai ... meklē naudu un maksā. Tais 5 gados pamatprasmes iemācās. Lasa, raksta, rēķina, cik tas vajadzīgs.
Es ceru, jūs zināt, kur mani meklēt?

Atslēdzies Zigfrids

Re: Par Šadurska idejām un IZM kā tādu
« Atbilde #19 : 2018. gada 01. septembris, 14:38:54 »
Mani novērojumi ir tādi, ka visi bērni atšķiras....kàds 1.klasi var sākt 6 gados, bet ir tādi, kuri 8-9 gados...nav pareizi noteikt izglītības apguvē vecumu kà noteicošo parametru....ir bērni, kuri 8 gadu vecumā veiksmīgi apgūs 1.klases kursu un būs labākie klasē...ok, vidusskolu beigs 20 gados, bet būs veiksmīgi izglītībā...bet sākt tādu bērnu spìdzināt no 6 gadiem un rezultātā čiks...cilvēku attīstības ātrums tiešām ir dažàds, un bērni būtu jāmāca atkarībā no šā ātruma un nevis pases datiem...ja tas nebūtu pazemojoši , tad atstāt uz otru gadu vai pat trešo gadu būtu normàls risinājums..


Nakat! Un kurš šadurskiem tos 2 gadus nodokļus maksās? :)  :sarcasm:
Es ceru, jūs zināt, kur mani meklēt?

Atslēdzies Krimsons

Re: Par Šadurska idejām un IZM kā tādu
« Atbilde #20 : 2018. gada 01. septembris, 20:30:50 »
Mīļie draugi!
Kāda tam visam nozīme?
Marks Tvens neesot pat pamatskolu oficiāli pabeidzis.

Saviem bērniem jau laicīgi pateicu, ka ar varu no skolas viņus neatturēšu.
Kaut gan skola pēc manas saprašanas ir pilnīgas blēņas, ja viņi ļoti vēlas, tad drīkst to skolu apmeklēt.
(nu, un viņi izlēma apmeklēt...)
((nē, es neesmu sektants))