Autors Tēma: Tehnoloģiskā diskriminācija  (Lasīts 4114 reizes)

0 lietotājiem un 1 viesis lasa šo tēmu.

Atslēdzies Minne

Re: Tehnoloģiskā diskriminācija
« Atbilde #45 : 2019. gada 29. aprīlis, 10:18:35 »
Nu, cik tad ilgi vēl tās kodu kartes darbosies?  :f-palm:

Atslēdzies Camma

Re: Tehnoloģiskā diskriminācija
« Atbilde #46 : 2019. gada 29. aprīlis, 12:11:12 »
Kā lai jums iestāsta, ka 80 gadu vecumā sākt ķēckāties ar internetbanku nav iespējams? Un kapēc lai šo darbošanos uztic svešam?  :sarcasm: Bez tam, internetam pārklājuma tajā vietā nemaz nebija!
O, jā hints ir! Kā jau fiziķim - optiska parādība. Tad nu atliek atcerēties, par kādu tēmu 26 gadus atpakaļ tajā brīdī tika lasītas lekcijas - par difrakciju?, par interferenci? par polarizāciju? utt.
Vecums nenāk tāpat vien....
Visus sakost!

Atslēdzies daddy

Re: Tehnoloģiskā diskriminācija
« Atbilde #47 : 2019. gada 29. aprīlis, 12:59:20 »
gudram gudra nelaime... tā vietā, lai izvēlētos ko vienkāršāku...


ja par paroli, es izmēģinātu - varavīksne :) optiska un vispārzināma

Re: Tehnoloģiskā diskriminācija
« Atbilde #48 : 2019. gada 29. aprīlis, 13:20:22 »
Banka ta banka, skaidrs, ka tur ar svešu pasi neiet cauri, bet es pirms kāda laika dabūju ar – vot piemirsu – vai nu Lattelecom vai Latvenergo noņemties, tur kaut kādas izmaiņas līgumā vajag apstiprināt. Vienkārši rēķiniem viņi savulaik man bez problēmām sataisīja divus lietotāja kontus vienā, bet oficiāli līgums viņiem joprojām ir ar tēvu, un izrādās, ka līguma izmaiņas elektroniski es viņa vārdā tomēr nevaru apstiprināt. Pirmā operatore noskaldīja, ka viņam pašam jābūt spējīgam pa telefonu nosaukt savu personas kodu un pateikt Jā, es piekrītu. Nu ko, rakstu uz lapiņas tēta personas kodu lieliem cipariem, eju pie viņa, skaidroju, trenējamies nosaukt kodu. Tiem, kas vēl nezina, manam tēvam ir 85 gadi un progresējoša demence. Satrenējamies, zvanu atkal – šoreiz uztrāpu uz puisi, atkal stāstu situāciju, viņš izrādās saprotošāks un saka, ka pietiks, ja es pati to personas kodu nosaukšu. Lūk, tāds cilvēka faktors.               
Turn that sh*t up louder, make it all go faster!

Atslēdzies Camma

Re: Tehnoloģiskā diskriminācija
« Atbilde #49 : 2019. gada 29. aprīlis, 15:37:54 »
Daddy - fiziķim varavīksne kā fizikāla parādība neeksistē. Tas ir process ar pavisam citu nosaukumu. Njāāā, uzreiz var saprast, ka Tev nelika skatīties caur turmalīna kristālu...
Visus sakost!

Atslēdzies tuk

Re: Tehnoloģiskā diskriminācija
« Atbilde #50 : 2019. gada 29. aprīlis, 15:46:52 »
Ai, nu es paņemu, precīzāk vecāki iedod karti, kodus, pie sevis aktivizēju un aizvedu atpakaļ, vsjo!
Bet vispār, der nokārtot kādu nekādu pilnvaru... īpaši jau kam sākušās cienījamā vecuma problēmas.

Atslēdzies daddy

Re: Tehnoloģiskā diskriminācija
« Atbilde #51 : 2019. gada 29. aprīlis, 16:05:54 »
Vislabāk - noorganizēt automātisko maksājumu uz savu kontu :)


Atslēdzies Alstere

Re: Tehnoloģiskā diskriminācija
« Atbilde #52 : 2019. gada 29. aprīlis, 16:16:43 »
Bet vispār, der nokārtot kādu nekādu pilnvaru... īpaši jau kam sākušās cienījamā vecuma problēmas.
Līdz 80 vēl patālu, bet jau gadus 5 atpakaļ nokārtoju universālpilnvaru un iedevu visas paroles/kodus. Ja nu kas... Nu ja, dēliem uzticos par 101%.

Atslēdzies Nāra

Re: Tehnoloģiskā diskriminācija
« Atbilde #53 : 2019. gada 29. aprīlis, 16:27:28 »
Ir jau cilvēki, kuriem ar visu jauno problēmas. Nesaprotu. Nav nekādu pilnvaru, bet nokārtota vecākiem internetbanka un es tur visu naudu grozu.
Bet Alstere- par to uzticēšanos  :scratch: :talking: 

Atslēdzies Aste Risks

Re: Tehnoloģiskā diskriminācija
« Atbilde #54 : 2019. gada 29. aprīlis, 22:30:29 »
Issteniibaa Citadeele ir viena no retajaam bankaam kas nelividee kodu kartes , ja kas